Artikkelit avainsanalla: asiakaspalvelu

Laura Inttilä on kehittänyt Lindorff24:n visuaalista palveluvalikkoa

KASVUN KUMPPANI

Visuaalinen palveluvalikko nopeuttaa puhelinpalvelua

Asiakaskokemus paranee ja palvelu nopeutuu, kun puhelua koskevat valinnat voi tehdä perinteisen äänivalikon sijasta älypuhelimen näytöllä. Lindorffin asiakkaat voivat kokeilla nykyajan käyttötottumuksiin perustuvaa palvelua ensimmäisten joukossa Euroopassa.
Lahti Energian mittauksen hallinnan esimies Sirpa Vilkuna

KASVUN KUMPPANI

Access – laskutuksesta parempaa palvelua

Uudistunut Access tarjoaa talousammattilaisille sujuvan näkymän laskutuksen tilaan, ennen ja jälkeen eräpäivän. – On hyvä, että minulla on käytössäni kaikki asiakasta koskevat tiedot, Sirpa Vilkuna Lahti Energiasta sanoo.