Artikkelit avainsanalla: asiakaslähtöisyys

Lippupisteen hallintojohtaja Martin Heinrichs

KASVUN KUMPPANI

Erämaksu tarjoaa elämyksiä

Kausikortti tai lippu maailmantähden konserttiin on kallis paukku – etenkin jos niitä ostaa useamman esimerkiksi koko perheelle. Suomen suurin lipunvälittäjä tarjoaa ratkaisun ongelmaan: Lippupisteen verkkokaupassa ostokset voi maksaa kätevästi erämaksulla.

ALAN UUDISTAJA

Sähkölaskuihin joustoa tilillä

Todelliseen kulutukseen perustuva sähkölaskutus voi hankaloittaa kotitalouksien tasapainoa erityisesti kylminä talvikuukausina. Lindorffin energiayhtiölle kehittämä tilipalvelu ratkaisee ongelman.

KASVUN KUMPPANI

Kumppanuus takaa ketteryyden

Koko media-ala on isossa murroksessa. Katsojien tottumukset muuttuvat, ja perinteiset jakeluketjut murenevat. Uusiin käyttötapoihin sopivia tv-palveluita tarjoavassa Watsonissa tiedetään, että tämä vaatii media-alan yrityksiltä aivan uudenlaista ketteryyttä.

ALAN UUDISTAJA

Palvelut kukoistamaan

Palvelumuotoilija vie yrityksen kokoushuoneväen pahvilaatikoista kasattuun pop up -kauppaan palvelemaan asiakkaita. Sen jälkeen kaikille on selvää, mitä asiakas kaipaa ja mitä ei.