KASVUN KUMPPANI

Access – Täyden palvelun luotonhallintaportaali

Lindorffin Access-verkkopalvelusta on hioutumassa täyden palvelun portaali laskuttajille ja luotonantajille. Vuoden loppuun mennessä luottotiedot, laskutus ja perintä löytyvät yhden kirjautumisen takaa.

Lindorffin Access on täyden palvelun portaali.

Accessissa luottotiedot, laskutus ja perintä löytyvät yhden kirjautumisen takaa.

Nopeammin, ketterämmin ja käyttäjäystävällisemmin. Lindorffin avainasiakaspalvelun päällikkö Marika Laakso lupaa, että sopimusasiakkaiden verkkopalvelujen kehittäminen syksyn aikana tuo muun muassa näitä parannuksia palvelujen käyttäjille.

– Kaikki luotonhallinnan palvelut tuodaan yhteen palveluun, yhden kirjautumisen taakse, mikä helpottaa  huomattavasti reskontranhoitajien ja luotonvalvojien arkista työtä. Haluamme tarjota yhdenmukaisen ja positiivisen käyttökokemuksen kaikissa palveluissamme, Laakso sanoo.

Nykyaikainen ja helppo Access-palvelu on tuttu valtaosalle Lindorffin asiakkaista perinnän käyttöliittymänä. Syksyn aikana Access laajenee palveluportaaliksi, jonka myyntireskontratoimintojen kautta voi seurata laskutusta ja josta voi myös hakea tiedot luottopäätöksen tueksi.

Valmista syksyn aikana

Käyttäjät ovat pitäneet Accessin nykyaikaista käyttöliittymää helppona ja nopeana perinnän ohjaamisessa.  Syys-lokakuussa samaan palveluportaaliin siirtyvät laskutuspalveluun liittyvät reskontratoiminnot. Uudet tunnukset ja kutsut koulutuksiin lähetetään asiakkaille automaattisesti.

– Jatkossa laskutuspalveluasiakkaidemme käytössä on nykyaikaisempi ja käyttäjäystävällisempi yhteys myyntilaskutukseen. Palvelu on sama, mistä jo löytyvät perinnän näkymät ja raportit, Laakso sanoo.

– Olemme saaneet asiakkailta paljon kehuja siitä, miten helppoa Accessin käytön aloittaminen on.

Palvelujen käyttäjillä on mahdollisuus perehtyä uuteen käyttöliittymään webinaareissa sekä asiakaskohtaisissa tilaisuuksissa. Syyskuun lopun webinaariin 24.9. on kutsuttu kaikki Lindorffin laskutuspalvelujen käyttäjät.

– Webinaarimme eli verkossa tapahtuvat seminaarimme ovat saaneet muutoinkin hyvän vastaanoton. Koulutusta voi seurata missä vain, ja koulutusvideoon voi palata myöhemminkin, Laakso kiittää.

Uutta sisältöä

Access-portaalin kehittämisen yhteydessä laskutusraporttien käytettävyyttä on parannettu ja ulkoasua modernisoitu.

– Laskutuksen raportteja on kehitetty asiakkaiden toiveiden mukaisesti ja tarjolle tulee myös uusia  raporttipohjia, Laakso kertoo.

Vuoden loppuun mennessä Accessiin siirretään myös Lindorffin tarjoamat luottotietopalvelut ja luottopäätösten käsittely. Näiden palvelujen osalta uudistus merkitsee paitsi parempaa käytettävyyttä myös uusia toiminnallisuuksia.

Vanha palvelu Lindorff Online väistyy vuoden loppuun menneessä. Siirtymäaikana asiakkailla on mahdollisuus käyttää verkkopalveluja rinnakkain.

– Vuoden loppuun mennessä kaikki Lindorffin tarjoamat palvelut ovat saman kirjautumisen takana. Koko myyntisaatavien ketjua luottopäätöksestä perintään voi siis hallita yhdessä verkkoportaalissa, Laakso sanoo.

Nykyisten käyttäjien ei tarvitse palveluiden siirron yhteydessä tehdä mitään, eikä muutos vaikuta palveluiden hintoihin.

17.9.2015
Jukka Nortio
Kuvankäsittely: Linda Halenius